12 Eylül 2010 Pazar

Guthrie Govan Klinik Yazısı Değildir.

Gönül isterdi ki, sadece Guhtrie Govan bütün gece bize otursun kara tahtada ders vermiş olsun. Biz de her şeyi çalışmak, çalışmak ve yine çalışmak olduğunu zannedip, az çalıştığımızdan dolayı bu noktada olduğumuzu hissetmemizdi. Fakat onun tercih ettiği yol tam bir abi yoluydu. Aklıma ben küçükken beni eylesin diye yazık edilen Ülker abi geldi. Çünkü ona en fazla 5 yaşında, Webster kıvamında bir çocuk verilip onu eyleyip, sağ salim getirmesi gerekiyordu, üstelik bu can sıkıcı işi bana surat yapmadan yapması gerekiyordu ki, benim gibi kıl adamı -ki bu kıllığım tamamen doğal- kah köpek sevdirerek, kah futbolla kandırarak eyliyordu. Bugün de bize o abiliği benzer şekilde yaptı. Hadi buradan kalkın bi şeyler içelim ağzım kurudu demesini bekliyordum. Barlara 2şer erkek girelim, er ve erat giremez tabelası görmüş gibi davranmayın demesini bekliyordum.


Teknik izahatı o vermezken ben burada vermem. İnsanüstü çalıyor adam. Bundan sonra kısa notlara geçiyorum. Yarın yazılanları gözden geçireceğim.

NOTLAR:
1.Stage Music' ten herkese teşekkürler. Bize verilebilecek en güzel hediye ve en güzel tanıtımdı. İş bilirlik sanırım tamamen bundan ileri geliyor.

2.Ön grup Sagus kesinlikle dinlenmeye değerdi.

3. Bu da mentorum Guthrie Govan
4. Ruhunda bir muhacirlik var Guthrie' nin
5. Bugünkü dersten aldığım en önemli şey;
Bir erkek ne ister hayatında?
Yavuz Çetin - Köle

6. Ülker Abi senin düğününe geldim galiba ben. Emin değilim. Takdir edersin ki senin simanı hatırlamam zordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder