8 Kasım 2010 Pazartesi

Çağdaş

Asıl soru şu: Bugün 1973 yılında çıkmış olan Sabbath Bloody Sabbath albümüyle zevkten çıldırıyorken, acaba 1973' te bu yaşımda olsam yine de onlarla coşku ile dolacak mıydım?
Emin değilim ama sanmıyorum. Konuşmaya devam ettik. Fark ettim ki "Öp Beni, Sonra Doğur Beni" ' nin de çıkış tarihi 1973. Peki ya onu şimdiki gibi sevecek miydim? Tutunamayanlar' da ondan bir sene önce çıkmış. Ben Oğuz Atay yerine haldır haldır yine Dostoyevski müptelalılığına devam mı edecektim?

Çağdaşlarınca anlaşılamadı diye üzüldüğümüz insanların çağdaşı olsa idik, onları üzenlerin arasında yer alacaktık sanırım. Kimbilir hangi çağdaşlarımızı üzüyoruz. Ben 2040 yılına geldiğimde bak 2011 yılında yazılmış bu ama o dönem pek de itibar görmemiş denen kitaplar okursam şayet üzüleceğim.

Vicdanımı sürekli Vicks ile ferahlatma çabam takdire şayan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder