22 Aralık 2011 Perşembe

Arkadaşlık, Çeşitli Hinlik ve Bazı Günahtan Bozma Laflar

Merhaba, Ben hep Türkler'in en iyi arkadaş olduğunu sanırdım. Hayır! Türk' ün Türk' ten başka dostu yoktur gibi bir açıklama değil. Ne bileyim en sıkı, böyle birbiri için herşeyi yapacak tipte insanlar hep bizim insanımız sanırım. sanıyorum da zaman zaman. Bu fikrimdeki değişiklikler yakın zamanda oldu. Belki de ifade edemiyoruz arkadaşlıklarımızı, reklamını iyi yapamıyoruz.

 Uzatmayacağım konuyu. Roger Waters ve Syd Barrett' i düşündükçe insan arkadaşlıklarını sorguluyor aslında. Hepimizin çok iyi arkadaşları var. Benim de çok kilit bir ekibim var maalesef onları burada tanıtmak gibi bir misyonu üstlenmeyeceğim. Ne de olsa onlar benim arkadaşlarım, sizin de olmayacaklar. Üstü bende kalsın.

 Roger Waters hala Syd dendiğinde gözleri dolabiliyor, belki de sayesinde gezegende yapılmış en güzel şarkı, tahminleri bozarcasına bir kadına değil, bir arkadaşa yazılıyor. Bazı kitaplar, sevgiline, kur yaptığın kıza iki üç cümle atman için değil, bildiğin arkadaşlıklarını anlatıyor.

 Senelerdir itip kaktığım, kapıcının sınıf birincisi oğlu Ankara' da böyle bir şehir oldu. İstanbul' da hep aşk, seviyorum ölüyorum derken, Ankara arkadaşların şehri gibi geliyor bana. Ankara 19 Mayıs oldu mu beraber insandan kuleler yapıyor, kartonları hep beraber kaldırıp kocaman resimler yapıyorlar, İstanbul ise bir günlük tatili birleştirip kaçmanın derdine düşmüş oluyor. Üstümde Ankara baskısı birikti. Hasan Ali Toptaş, Barış Bıçakçı, Behzat Ç ve Arı Stüdyoları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder