29 Aralık 2011 Perşembe

Devrik Yıla Koçaklama

Merhaba,

Yarın tahminimce yazmakla uğraşmayacağımı düşünerek, bugünden yazıyorum. Herkes 2011' in çarpıcı olayları  hazırlıyor ya, burada onların hiç biri  olmayacak, olsa da zaten okunmakla ilgili çeşitli sıkıntıları olan blogumun, yine ilginiz dışı çarpıcı olayları ile daha da uzaklaştıracak.

2011. Her sene daha iyi olacaksın diye bekliyoruz. Gelen seneyi o kadar benimsiyorum ki, Eylül'den itibaren yazmaya başlıyorum her yere. Senetlere, defterlere, sözleşmelere...ama her sene beni hiç şaşırtmaz şekilde Eylül'den beri yazılan adının üstünü çizdiriyorsun. Sıradanlaşıyorsun. Bugünün ayın kaçı olduğunu sormaya başlıyorum. Yanına da seni yazıyorum. Hangi yıldayız diye sormuyorum. Sorsam hemen o yaptığın saçmalıklar ortaya çıkacak.

2011 sen ne yaptın bu sene?  Afrika' ya aklın sıra demokrasi getirdin. Bana da böyle yapıyorsun her sene şaşırmadım. Ne bileyim Meksika Körfezi' ni de mahvettin, Van da yerle bir oldu, Japonya da. Çok şımardın.
Kanal Projesi çıkardın durup dururken. 2011 neler geçiyordu aklından? Gary Moore da ölmüş. Ben askerdeyken yaptın bunları. Sonradan duyunca çok üzülmemem için. Bu konuda hassassın kimi sevsem, kim beni sevse....Salinger okumaya başlarken, onu öldürdün. 2010 yaptı onu, sana değil sözüm.

Giderayak Kim Jong-Il' i götürdün sesimi çıkarmadım da Hasan Mutlucan' dan ne istedin?

Hadi 2012, ha gayret. Seni de yazdım Eylül' den beri. Diyorlar ki, sen dünyanın sonu olacakmışsın. Öyle olursan, kesin en güzel yılımı yaşatırsın bana. Şımarmamam için de sonunu getirirsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder