8 Haziran 2011 Çarşamba

Bir Kritik İnceleme

Yazdığım blogun bazen aktivitesini gelen nesine geliyor, gelen de ne kadar duruyor diye merak ediyorum yalan yok.
Hiç önemsemiyorum, kendim için yazıyorum! Yalan!!!!!

Bal gibi takip ediyorum.

Fakat benim aranıp bulunduğum keywordler tam da bana malzeme olacak şekilde.Aradan seçtiklerimi sıralamak istiyorum:
1. 8 Jun karımın taytı donsuz giyiyor
2. 7 Jun ismail türütün show arşivleri
3. 5 Jun turist ömer uzay yolunda echoes
4. 30 May ı promise to pay the bearer
5. 26 May doramad diş macunu
6. 8 May ismet inönü maça ası nedir?
7. 30 Mar arabada rodyum kullanımı


ve bunların haricinde kaçınılmaz, engellenemez defalarca Dayı Tekel'in aranmış olmasını yazmak istiyorum. Dayı Tekel bu blogun gizli celebrity si oldu.

Karım taytı donsuz giyiyor ne ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder