28 Haziran 2011 Salı

Kandilinizin mübarek olsun ben severim kutlamayı kandilleri ama kandil simitlerinin de mahlepli yapılmışını daha çok severim. Rayihası hamura dağıldıkça apayrı bir hava kazanır kandil.

Mahlebin faydaları saymakla bitmez keşke Lady Diana yaşasaydı da görseydi bu mahlepli günleri. Evlatlarının mürüvvetini de görmek nasip olmadı. Halbuki kendisi dünyanın en çok izlenilmiş olan(600.000 kişi katedral çevresinde, 750 milyon kişi TV'de)evlilik programını yapmıştı. Yani bizi 60 milyon izliyor lütfen dikkatli konuşalım değil, milyar mertebesinde insan.
Her neyse bu vesileyle Kate Middleton ile Prens William'ı Allah bir yastıkta kocatsın diyor ve ben de İngiliz Muhipleri Cemiyeti azası hali, tavrımı koruyorum.

Telle uslanmayan müstemleke bir ruhum var.Said Molla' dan korkuyorum. Mollalar nedense korkunç geliyor yazılışından belki de...yüzellilikler arasında yüzüme olmayan bir tavır takındım.
gidiyorum.
Lakin İngilizliğe hasr edilen rabıta-i samimiyetin sair düvel-i itilafiye mümessilleriyle matbuata aks ettirilmesi başka nokta-i nazarla mahzurludur. Bu vesileyle namatbu, zahiri terfika yapan bu neşriyatın muhibliğine devam etmesi mahzur bulunmamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder